Тувинские песни

У 1993-2011 рр. гімном Республіки Тива була народна пісня » Тооруктуг долгай таңдим» (Рос. Ліс, повний кедрових горіхів). Слова і музика — народні, текст оброблений Аяною Монгуш. У 2011 прийнятий новий гімн «Мен — Тива мен» («Я — тувинець»). Автори: Окей Шанагаш (слова) і Кантомур Сариглар (музика). Тува є частиною Росії, населена тюркськими людей, що мають відношення до довколишніх монголами . Тувинці відомі за кордоном хоомее (xöömej ) , свого роду обертон спів . Традиційно музика та тувинские песни з Туви була тільки сольним. Намір музиканта, як правило, щоб підкреслити тембр і гармоніки над ритмом . Вистави були часто в місцях природної акустики, такі як печери, скелі, річки, і так далі. Виконавець часто займе багато часу, щоб дозволити паузу свого шансу поговорити назад. Сучасна музика знайшла сьогодні часто складається з ансамблів музикантів, що грають на кілька інструментів і часто набагато більш пульсуючий , ніж його традиційне використання. Віра тувинців в духів проявляються в їх музичних практиках. Хвала пісні і співи, звані Алгиш, і ритмічно вигукували віршовані куплети, що передують вдихів горлового співу, адрес Cher eezi або місцевого духу майстрів зі словами. Горло спів замість зроблено , щоб імітувати звуки , що видаються в місцях або істотами, в яких дух-майстер жити. Співачки встановити контакт з духом-господарем, відтворюючи звуки, зроблені і вступають в розмову, метою якої є благання, вираз подяки, або заклик до захисту. Те ж наслідувальної або міметик взаємодія з природним звуковим світом, також може бути медитував за допомогою використання традиційних музичних інструментів. Спокій, міметична спів у відтворенні звуків в певному місці, як вважають, є найкращим підношенням духів-господарів. Цей регіон також відомий своєю корінною шамана населення. Шамани зазвичай створювали музику для того, щоб закликати духи, заклинають предок, виявити місце народження, зв’язок з природним оточенням, а також для залучення духів для мисливців. Шамани не були єдиними людьми, щоб практикувати цей тип спілкування між природою та піснею. Пастухи також буде грати музику для стадних тварин і наслідувати скачуть коней. Кожна пісня мала певний сенс, відповідно до якої музикант був і чи є чи ні ситуації , була робота або відпочинок. На початку Тува створили звуки, які не вписуються в Західній музичній теорії, але замість того, щоб стояти поодинці, існуюча протягом певного способу буття.

Добавить комментарий